one wife of five brothers

one wife of five brothers


ایک نوجوان ماں نے بتایا کہ کیسے اس کے پانچ شوہر ہیں  

جو سب بھائی ہیں۔

20

 سالہ راجو ورما اپنے پانچوں شوہروں کو پکاتی،

 صاف کرتی اور پیار کرتی ہے،

 اور ایک چھوٹے سے مشترکہ کمرے میں ہر ہفتے 

وقفے وقفے سے ہر ایک کے ساتھ جنسی تعلق رکھتی ہے۔

یہاں تک کہ اس نے اپنے بچے پیدا کرنا شروع کردیئے 

ہیں، یہ نہیں جانتے کہ قدرتی باپ کون ہے۔

اور نوجوان لڑکی اپنے طرز زندگی سے خاصی خوش ہے۔

one wife of five brothers


راجو نے کہا: 'یہ ایک روایت ہے جس پر ہم صدیوں

 سے عمل پیرا ہیں۔ میری والدہ کی شادی بھی تین بھائیوں

 سے ہوئی تھی۔ ہم ایسے ہی ہیں۔ ہم ایک خوش کن

 خاندان ہیں اور ایک دوسرے کے ساتھ امن و سکون

 سے رہتے ہیں۔ ہم ایک دوسرے سے محبت اور 

حمایت کرتے ہیں۔‘‘


راجو نے سرکاری طور پر 21 سالہ گڈو ورما سے چار سال

 قبل 2009 میں ایک روایتی ہندو تقریب میں شادی کی

 جب ان کے والدین نے انہیں ایک طے شدہ شادی میں ڈال دیا۔

 لیکن پھر راجو کو گڈو کے تمام بھائیوں کو اپنا شوہر ماننا پڑا۔


پہلے مہینے تک، جوڑے اکیلے رہتے تھے. لیکن پھر گڈو کے 

تین بھائی بھی ان کے ساتھ شامل ہو گئے۔ دنیش، سب سے 

چھوٹا اس وقت نابالغ تھا لیکن جب وہ پچھلے سال بڑا 

ہوا تو وہ راجو کا پانچواں شوہر بن گیا۔

one wife of five brothers


اب، یہ جوڑا بھائیوں بججو ورما، 32، سنت رام ورما، 28، 

گوپال ورما، 26، اور سب سے چھوٹے دنیش ورما، 19، کے ساتھ، 

شمالی ہندوستان کے اتراکھنڈ میں، دہرادون کے قریب ایک

 سوتے ہوئے گاؤں میں ایک ہی کمرے کا مکان بانٹتے ہیں۔


بھائیوں میں سے کوئی بھی اسکول نہیں گیا اور وہ مکمل 

طور پر ناخواندہ ہیں، اس کے بجائے وہ قریبی گاؤں میں

 کسانوں اور مزدوروں کے طور پر کام کرتے ہیں۔


راجو گھر کی دیکھ بھال کرتے ہیں جبکہ اپنے 18 ماہ 

کے بیٹے جے ورما کی بھی دیکھ بھال کرتے ہیں۔


راجو نے مزید کہا: 'جب میں نے شادی کی تو میں جانتی

 تھی کہ مجھے ان سب کو اپنے شوہر کے طور پر قبول کرنا ہے۔

 میں اس کے ساتھ ٹھیک تھا. مجھے یقین ہے کہ زیادہ 

تر بیویوں سے مجھے بہت زیادہ توجہ اور محبت ملتی ہے۔


میں ان کے ساتھ اپنے ایک کمرے میں سوتا ہوں۔ 

ہمارے پاس بستر نہیں ہیں، صرف فرش پر بہت سے 

کمبل ہیں۔ ابتدائی طور پر، یہ تھوڑا سا عجیب لگتا ہے

 لیکن یہ سب ہم جانتے ہیں۔ وقت گزرنے کے بعد یہ 

معمول بن جاتا ہے۔ ہمارا ایک مضبوط رشتہ اور 

احترام ہے۔ میں ایک کو دوسرے پر ترجیح نہیں دیتی،

 میرے تمام شوہر میرے لیے برابر ہیں۔ ہم قوانین

 پر عمل کرتے ہیں اور کوئی بھی ان کو نہیں توڑتا۔‘‘


راجو نہیں جانتی کہ اس کے شوہر میں سے کون اس 

کے بیٹے جے کا فطری باپ ہے لیکن سرکاری مقاصد کے

 لیے گڈو اس کا باپ ہے۔

one wife of five brothers


گڈو نے کہا: 'ہم خوش ہیں۔ ہم اپنے چھوٹے سے گھر 

میں رہتے ہیں، کھاتے ہیں، سوتے ہیں اور ہم ایک بڑا 

خوش کن خاندان ہیں۔


'مجھے حسد نہیں ہوتا جب میری بیوی میرے بھائیوں

 کے ساتھ سوتی ہے، بس یہی ہماری زندگی ہے۔ مجھے 

ہمارے رہنے کا طریقہ پسند ہے۔ ہم سب اس کے ساتھ

 جنسی تعلق رکھتے ہیں لیکن ایک دوسرے کی رازداری کو

 برقرار رکھتے ہیں۔ ایک کہاوت ہے کہ سارے جھگڑے

 پیسے، عورت اور زمین کی وجہ سے پیدا ہوتے ہیں۔

 ہم ان سب کو بانٹتے ہیں، اس لیے کبھی کوئی تنازعہ نہیں ہوتا۔‘‘


صدیوں سے 

Polyandry

 کی روایت، جہاں ایک عورت کے ایک سے زیادہ شوہر ہوتے ہیں،

 ہندوستان کے ان حصوں میں دیہاتیوں کے لیے جغرافیائی 

حالات کا ایک عملی حل رہا ہے۔ یہ طریقہ کنٹرول کرتا ہے 

کہ وراثتی زمین کو بھائیوں کے درمیان کیسے تقسیم کیا جاتا ہے.


لیکن بیرونی دنیا سے زیادہ رابطے کا مطلب یہ ہے کہ آہستہ آہستہ 

یہ روایت ختم ہو رہی ہے اور نوجوان نسلیں ایک مرد اور

 ایک عورت کے خاندان کا انتخاب کر رہی ہیں۔


گڈو نے مزید کہا: 

’’یہاں ہمارے پاس زمین اور وسائل بہت کم ہیں،

 اگر ہماری پچھلی نسلیں الگ الگ شادی کرتیں تو ہمارے 

پاس کام کرنے کے لیے کوئی زمین نہ ہوتی۔ اس روایت نے 

ہمارے لیے، عملی طور پر، کئی سالوں سے کام کیا ہے 

اور ہماری بقا کی کلید ہے۔‘‘


تاہم، کیا گڈو کے بھائیوں کو خود سے محبت ہو 

جائے اور ایک دن اپنی بیویوں کو چاہیں؟ اس کی اجازت

 ہے لیکن وہ دوسرے بھائیوں کے درمیان بھی بانٹ دی جائے گی۔


خاندان مزید بچے چاہتے ہیں اور وہ چاہیں گے کہ وہ بھی 

Polyandry

 کی روایت پر عمل کریں لیکن صرف اگر وہ چاہیں 

تو ان کا اصرار ہے کہ انہیں مجبور نہیں کیا جائے گا۔


جو بھی بچہ راجو کو جنم دے گا وہ سرکاری مقاصد

 کے لیے گڈو کے بچے کہلائے گا، لیکن روایت کے مطابق

 تمام بھائیوں کو اپنے بچوں کی پرورش میں ایک بات ہوگی۔


سب سے بڑا بھائی، بجو ورما، خاندان کے مالی معاملات 

کو کنٹرول کرتا ہے۔ وہ دن کی مزدوری جمع کرتا ہے 

اور پھر اس کے مطابق رقم خرچ کرتا ہے۔


اس نے کہا: میں کھانے، سفر، صحت اور کپڑوں کا 

خیال رکھتا ہوں۔ یہ خاندان میں میرا کردار ہے۔


'میں اسے اپنی بیوی سمجھتا ہوں اور اپنے بھائیوں کی

 طرح اس کے ساتھ سوتا ہوں۔ ہم جیسے ہیں خوش ہیں 

اور ہم میں سے کسی کا بھی شادی یا انتظامات میں

 تبدیلی کا کوئی ارادہ نہیں ہے۔ ہم مزید بچے پیدا کریں 

گے اور روایت کو جاری رکھیں گے۔‘‘